تا کی روبه قبله دعا کنم.......


نفس عشق...........

وقتی از من دور می مونی نمیدونم چیکار کنم روبه کدوم ستاره ای   پنجرهارو وا کنم... توی کدوم جاده ای برم دنبال  تو راهی بشم .. توی کدوم رودخونه ای بیام ببرات ماهی بشم.. تا کی روبه قبله دست به دعا دراز کنم...

کدوم پرنده ای بشم روبه تو پرواز کنم...کجای دنیا دوست داری باست مهمونی بدم.. پیش خدای عشق جونمو قربونی بدم... توی کدوم باغچه برات کناره تو جا بگیرم...  توی کدوم بهار بیام از نفسات پا بگیرم...

عطر کدوم گلی بشم تا بشینم روی تنت... توی کدوم قصه برم شبا برا شنیدنت... توی کدوم گلخونه ای بیامو گلدونت بشم... پی کدوم نشونه ای بیامو هم خونت بشم ...

تا کی روبه قبله برات دعا کنم. هی خدا خدا  کنم.......................



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت16:48---13 ارديبهشت 1391
سلام خوبی؟پاسخ:salam ..merssii mamnon nazare lotfe shomast... hamchenin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 11 / 2 / 1391برچسب:,ساعت 10:10 توسط meysam ahmadbeigi| |


Power By: LoxBlog.Com